Hi! My name is Jes! I love all kindsa awesome geeky stuff! I tweet , instagram, etsy, art, write & make videos. Follow & Subscribe below! Instagram link
House Tully
D I S T R I C T E I G H T
RAVENCLAW
Hey wanna get some awesome handmade #HarryPotter #crafts items? I am currently running a campaign/fundraiser to raise money to visit #WWOHP. I created a website and everything! You get some awesome and unique items for great prices! Go and see the whole drawing (exclusive print available!) and find out how you can participate!!
sendjestowwohp.weebly.com YAY!
 #slytherin #gryffindor #ravenclaw #hufflepuff #hogwarts #hoop #art #hermionegranger #ronweasley #sendjestowwohp

Hey wanna get some awesome handmade #HarryPotter #crafts items? I am currently running a campaign/fundraiser to raise money to visit #WWOHP. I created a website and everything! You get some awesome and unique items for great prices! Go and see the whole drawing (exclusive print available!) and find out how you can participate!!
sendjestowwohp.weebly.com YAY!
#slytherin #gryffindor #ravenclaw #hufflepuff #hogwarts #hoop #art #hermionegranger #ronweasley #sendjestowwohp

Reblogged from romionesmut  6 notes
Hi there! First of all I want to say that I love your blog, keep up the good work :) and I love your fics, "Ron's Lucky Day" is one of my favorites (I loved them all, honestly), I've read it a million times, no kidding! Soooo, I want to know if you're ever planning on writting one of the same kind for Hermione's birthday. I'd love that so much, you have no idea!
Anonymous

romionesmut:

Hi!! You sound so sweet! Thanks so much! I barely even remember that fic, isn’t that awful? How old am I even? Feels like forever ago. So glad it’s one of your favs as I think it was written in just a few hours, and it was still a day late lol

Hermione’s birthday, that’s in 2 days! I don’t think I can whip one up that quickly this time. Ron’s was last minute as well. I hadn’t planned on writing anything that time, either. Hmmm… maybe if I had a prompt? How about this, if I get one tonight I’ll write it and have it posted on her birthday! 

Wanna know where exactly your money is going? Buy cool handmade HP stuff, made by me, and know that 100% is for me going to #WWOHP! Help a Potterhead reach her dreams! Get some awesome Harry Potter stuff!

…Or not, that’s totally up to you lol. All I ask is for a reblog or like, or both maybe? That would help just as much! Thanks!

Send Jes to WWOHP

Sale ends October 31st!!

Reblogged from mypatronusisacupcake  29 notes

mypatronusisacupcake:

Hey! Wanna get these awesome handmade ‪#‎HarryPotter‬ ‪#‎crafts‬ items and print? I am currently running a campaign/fundraiser to raise money to visit ‪#‎WWOHP‬. I created a website and everything! You get some awesome and unique items for great prices! Click below and find out how you can participate!!

Send Jes to WWOHP

I want all my fellow Potterheads to read this so please like and reblog, and share the website! Yeah!! I’m kind of excited about this… lol

Hey! Wanna get these awesome handmade ‪#‎HarryPotter‬ ‪#‎crafts‬ items and print? I am currently running a campaign/fundraiser to raise money to visit ‪#‎WWOHP‬. I created a website and everything! You get some awesome and unique items for great prices! Click below and find out how you can participate!!

Send Jes to WWOHP

I want all my fellow Potterheads to read this so please like and reblog, and share the website! Yeah!! I’m kind of excited about this… lol