Hi! My name is Jes! I love all kindsa awesome geeky stuff! I tweet , instagram, etsy, art, write & make videos. Follow & Subscribe below! Instagram link
House Tully
D I S T R I C T E I G H T
RAVENCLAW
Reblogged from romionesmut  6 notes
Hi there! First of all I want to say that I love your blog, keep up the good work :) and I love your fics, "Ron's Lucky Day" is one of my favorites (I loved them all, honestly), I've read it a million times, no kidding! Soooo, I want to know if you're ever planning on writting one of the same kind for Hermione's birthday. I'd love that so much, you have no idea!
Anonymous

romionesmut:

Hi!! You sound so sweet! Thanks so much! I barely even remember that fic, isn’t that awful? How old am I even? Feels like forever ago. So glad it’s one of your favs as I think it was written in just a few hours, and it was still a day late lol

Hermione’s birthday, that’s in 2 days! I don’t think I can whip one up that quickly this time. Ron’s was last minute as well. I hadn’t planned on writing anything that time, either. Hmmm… maybe if I had a prompt? How about this, if I get one tonight I’ll write it and have it posted on her birthday! 

Wanna know where exactly your money is going? Buy cool handmade HP stuff, made by me, and know that 100% is for me going to #WWOHP! Help a Potterhead reach her dreams! Get some awesome Harry Potter stuff!

…Or not, that’s totally up to you lol. All I ask is for a reblog or like, or both maybe? That would help just as much! Thanks!

Send Jes to WWOHP

Sale ends October 31st!!

Reblogged from mypatronusisacupcake  29 notes

mypatronusisacupcake:

Hey! Wanna get these awesome handmade ‪#‎HarryPotter‬ ‪#‎crafts‬ items and print? I am currently running a campaign/fundraiser to raise money to visit ‪#‎WWOHP‬. I created a website and everything! You get some awesome and unique items for great prices! Click below and find out how you can participate!!

Send Jes to WWOHP

I want all my fellow Potterheads to read this so please like and reblog, and share the website! Yeah!! I’m kind of excited about this… lol

Hey! Wanna get these awesome handmade ‪#‎HarryPotter‬ ‪#‎crafts‬ items and print? I am currently running a campaign/fundraiser to raise money to visit ‪#‎WWOHP‬. I created a website and everything! You get some awesome and unique items for great prices! Click below and find out how you can participate!!

Send Jes to WWOHP

I want all my fellow Potterheads to read this so please like and reblog, and share the website! Yeah!! I’m kind of excited about this… lol

What is Love? - Ramblings of a Girl Who Stayed up WAY Past Her Bedtime…

To love someone means that not only do you care that they exist and are alive, but to appreciate it in a way that makes their existence a part of yourself. To give up a part of yourself to that notion can only be described as love (although creepy stalkers and most murderers etc convince themselves of the same idea, but let’s stick to sane people on this). So when the other person is no longer there or betrays you or whatever the reason, a piece of you does go missing. It’s a terrible feeling. Duh. But you have to find it and put yourself back together. This is the part where everyone differs. Whether you decide to do that on your own or try to rebuild with that person changes how you are able to love in the future. If you keep repeating the cycle with that same person or cling onto them when it’s clearly over, then you will never be whole, it’s forever broken. But if you let go and decide to move on and repair yourself with yourself you can become whole again. And only then can you give that same part of you, the part that is willing to risk breaking again, to someone else. I’ve never felt that love romantically, but I can only guess because that is how I feel about my children and my mother. I can’t imagine feeling that way about someone I hadn’t known since their or my birth. It’s a scary thought, but I want it because I, like most everyone on earth, want to feel THAT important. To me, that is what love is.

Reblogged from mypatronusisacupcake  24 notes

mypatronusisacupcake:

I’m writing a new Ron/Hermione (Romione) fic and it’s turning into a sort of Hermione’s journal about her feelings for Ron and how they developed and why it took them so long to get together. Not much dialogue, yet anyway. I wasn’t planning on any smut, maybe just her retelling it. idk lol. I don’t remember ever reading something like this in HP fanfic so I was just wondering what you all thought. Would you read something like that?

Thanks for your feedback, friends! I think I will continue with it, like really make an effort to write and edit a bit every day. Here is a small excerpt from my first draft. It might not end up this way after final edits, but I kinda like it…

I knew for a long time there was something else going on whenever it was just Ron and I. I ignored it, and then the Yule Ball happened, and then Sirius died… 5th year didn’t end on a very good note, did it? Any feelings I had been developing for Ron got pushed back, replaced with worry for Harry, fear of Voldemort, and anxious about my OWLS.

Then I was apart from Ron and Harry for several weeks and I began thinking about Ron more and more the closer it got to me finally going to visit, to sleep over his house… where he sleeps only one floor away… This wasn’t the dorms at school, and it wasn’t like this was my first time staying with his family in his home, but there was something about that time. Call it puberty, call it whatever you wish, but it was brewing inside of me and when I saw him for the first time that summer something just clicked and all those emotions bubbled to the surface and it was no longer avoidable.  

 

I’m writing a new Ron/Hermione (Romione) fic and it’s turning into a sort of Hermione’s journal about her feelings for Ron and how they developed and why it took them so long to get together. Not much dialogue, yet anyway. I wasn’t planning on any smut, maybe just her retelling it. idk lol. I don’t remember ever reading something like this in HP fanfic so I was just wondering what you all thought. Would you read something like that?

Reblogged from tyleroakley  10,527 notes
tyleroakley:

Hi friends! So… I’m nominated for a Streamy Award for "Entertainer of the Year" - how crazy is that?! This is a huge deal in the Internet world. Between having a meeting with the president, the Teen Choice Awards, hosting red carpets and award shows, Auguest, and raising half a million dollars for charity with ALL OF YOU - this year has been the busiest and most productive year of my life - and I feel so honored that you’ve been such an important part of it. Plus, I have so much coming that I’m announcing next week, get ready - my two biggest projects I’ve ever worked on.
So, if you’re still reading… if you were there for any of the ride that has been my last year of my life & want to vote for me, click here. You can vote once a day.

tyleroakley:

Hi friends! So… I’m nominated for a Streamy Award for "Entertainer of the Year" - how crazy is that?! This is a huge deal in the Internet world. Between having a meeting with the president, the Teen Choice Awards, hosting red carpets and award shows, Auguest, and raising half a million dollars for charity with ALL OF YOU - this year has been the busiest and most productive year of my life - and I feel so honored that you’ve been such an important part of it. Plus, I have so much coming that I’m announcing next week, get ready - my two biggest projects I’ve ever worked on.

So, if you’re still reading… if you were there for any of the ride that has been my last year of my life & want to vote for me, click here. You can vote once a day.